Mostrando entradas con la etiqueta AZAROAK 25. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta AZAROAK 25. Mostrar todas las entradas

lunes, 25 de noviembre de 2019

Azaroaren 25an - Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguna

 

 

Gure eskolatik ere argi esaten dugu: 

EMAKUMEEN AURKAKO INDARKERIARI EZ

NO A LA VIOLENCIA CONTRA LAS MUJERES

 

viernes, 1 de diciembre de 2017

AZAROAK 25/25 DE NOVIEMBRE


 Biolentziaren kontra eta berdintasunaren alde lan egiteko hartzen dugun konpromisoa argi utzi nahi dugu. Guk, gure eskolan, gure etxeetan, gure auzoetan...ez dugu baimenduko edozein indarkeria mota, ez fisika, ez psikika, mehatzurik ere ez ezta irainik ere.



Queremos manifestar nuestro compromiso de trabajar para prevenir la violencia contra las mujeres en todas sus manifestaciones y combatir cualquier otro tipo de vilencia verbal, física, psíquica...amenazas, insultos, menosprecios y desvalorizaciones.







lunes, 28 de noviembre de 2016


Azaroak 25, Emakumeen aurkako Indarkeria desagertzeko Nazioarteko Eguna
"AQUÍ NADIE ES MÁS QUE NADIE"
"HEMEN INOR EZ DA INOR BAINO GEHIAGO"

Gure eskolak ahotsa altzatzen du esateko:
 

 
 Emakume guztiek askatasunez bizitzeko eskubidea dutela. 
Emakumeen eta neskeen eskubide guztiak errespetatzea nahi dugula.
 Elkartasuna, kooperazioa, elkarrizketak...ahalbideratuko dugula gure arteko harremanak (emakumeen eta gizonen arteko harremanak) hobe daitezela. 


  • Nuestra comunidad educativa alza la voz para decir que: 
    Todas las mujeres tienen derecho a una vida libre sin abuso de poder.

    Queremos que se respeten los derechos de las mujeres y de las niñas. 
    Nos comprometemos a combatir el lenguaje sexista y la degradación de las mujeres, aprendiendo a expresar las emociones de forma adecuada, evitando agresiones,     insultos, gritos... 



     Espero dezagun etorkizun hurbil batean egun hau ospatzea beharrezkoa ez izatea.
    Esperemos que en futuro próximo no sea necesario celebrar este día.